پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر سالار عقیلی نوای «وطن» را در خلیج فارس سر داد

خبر

سالار عقیلی نوای «وطن» را در خلیج فارس سر داد

سالار عقیلی به همراه گروه «راز و نیاز» شب گذشته ـ اول تیر ماه ـ در شهرستان بندرعباس به صحنه رفت.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Giftofvision, ALWAYS LIKE A SALE

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، این کنسرت از ساعت 20 در تالار شهید آوینی بندرعباس و در میان استقبال مخاطبان در دو بخش برگزار شد.

در بخش اول قطعه «آواره دشت» با تنظیم و آهنگسازی آرش کاموَر و شعر علیرضا بدیع، قطعه ساز و آواز با شعری از حافظ، قطعه «شب طوفان» با تنظیم و آهنگسازی آرش کاموَر و شعری از روح الله اسدی، قطعه «سبوی تشنه» با تنظیم و آهنگسازی آرش کاموَر و شعر اخوان ثالث، قطعه «رفتم در میخانه» با تنظیم قدیمی و آهنگسازی آرش کاموَر، قطعه وصف با تنظیم سالار عقیلی، آهنگسازی آرش کاموَر و شعری از سعدی از سوی سالار عقیلی به همراه گروه «راز و نیاز» خوانده و نواخته شد.

در بخش دوم نیز قطعه ساز و آواز با شعری از عطار و قطعه «خوبی و زیبایی» با تنظیم سالار عقیلی، آهنگسازی آرش کاموَر و شعری از سعدی به اجرا درآمد و پس از پایان آن به دلیل تشویق‌های مکرر حاضرین و درخواست قطعه خاطره انگیز «وطن»، این ترانه حسن ختام کنسرت شب نخست سالار عقیلی در بندرعباس بود که تمامی حاضرین ایستاده او را در این قطعه همراهی کردند.

از نکات قابل توجه در این کنسرت می توان به دف نوازی زیبای حریر شریعت زاده اشاره کرد که باعث شد حضار برای اجرای او، به مدت یک دقیقه ایستاده به تشویق بپردازند.

در این کنسرت حریر شریعت زاده( دَف)، آرش کاموَر(کمانچه و آهنگساز)،علی خشتی نژاد(تار)،حسین محمودی(سنتور)،بابک میرزایی (عود)،محمدرضا اسکندری(بَم تار)،فردین لاهور پور (نِی)،و بهنام معصومی (تنبک)سالار عقیلی را همراهی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این کنسرت امشب در ساعت 20 و 21:45 تاترشهید آوینی بندرعباس میزبان اجرای سالار عقیلی خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه