سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نوای «ای ایران» در کویت طنین‌انداز شد

خبر

نوای «ای ایران» در کویت طنین‌انداز شد

ارکستر ملی ایران پنج‌شنبه شب نوای "ای ایران" را در میان مخاطبان کویتی و ایرانیان ساکن این کشور در سالن"مسرح الدسمه" طنین‌انداز کرد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Nike WMNS Dunk Low Purple Pulse (2021) - nike air max 90 jacquard infrared light - DM9467 - 500

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ارکستر ملی ایران که به منظور حضور در بانزدهمین جشنواره بین‌المللی کویت به این کشور دعوت شده بود، شب گذشته قطعاتی از روح‌الله خالقی از جمله "حالا چرا"، "رنگارنگ"، "یار امید"، "می ناب"، "ای ایران" و.... را به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی اجرا کرد.

بنابر این گزارش، حضور "ارکستر ملی ایران" که مورد استقبال رسانه‌های کویت نیز قرار گرفته بود، خیل عظیم مخاطبان را به سالن "مسرح الدسمه" آورده بود که به گفته مسئولان جشنواره و مقامات سفارت ایران، بی‌سابقه بوده؛ به گونه‌ای که بیش از 300 نفر از مخاطبین و علاقه‌مندان به دلیل کمبود جا امکان حضور در سالن را نیافتند.

در این گزاش آمده است: سخنرانی رایزن فرهنکی ایران قبل از اجرای "ارکستر ملی ایران" که به زبان عربی به معرفی فرهنگ غنی ایرانی می‌پرداخت، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

استقبال از اجرای "ای ایران" توسط "ارکستر ملی ایران" از حاشیه‌های قابل توجه این مراسم بود که همخوانی حاضرین در مراسم و سرازیر شدن اشک ایرانیان حاضر در سالن، حال و هوای خاصی به این اجرا داده بود.

حضور قابل توجه برخی سفرای خارجی، مقامات محلی کویت و هنرمندان از حاشیه‌های این مراسم بود.

استقبال عکاسان و رسانه‌ها و خوش و بش ایرانیان مقیم کویت و ابراز احساسات آنها منجر به تاخیرشان برای خروج از سالن اصلی اجرا شده بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه