جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر استقلال و وحدت ملی در تاریخ معاصر ایران به روایت استاد دکتر ناصر تکمیل‌همایون

خبر

استقلال و وحدت ملی در تاریخ معاصر ایران به روایت استاد دکتر ناصر تکمیل‌همایون

استاد ناصر تکمیل‌همایون درس‌گفتار استقلال و وحدت ملی در تاریخ معاصر ایران را در مؤسسه اندیشمندان همراه ارائه خواهد کرد. این درس‌گفتار از هفته دوم آذرماه 1392، شنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | nike air failed status in windows 7 2017 - Buy Online - nike lunar air force 1 white ice hockey tickets for Women & Men - FitforhealthShops

استاد ناصر تکمیل‌همایون درس‌گفتار استقلال و وحدت ملی در تاریخ معاصر ایران را در مؤسسه اندیشمندان همراه ارائه خواهد کرد. این درس‌گفتار از هفته دوم آذرماه 1392، شنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود. دکتر ناصر تکمیل همایون (متولد ۱۳۱۵ در قزوین) جامعه‌شناس و تاریخ‌نگار ایرانی و استاد پژوهشکده علوم اجتماعی و پژوهشکده تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. او دوره کارشناسی فلسفه و علوم تربیتی و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره دکترای تاریخ و دکترای جامعه‌شناسی را به ترتیب در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۶ در دانشگاه پاریس (سوربن) به پایان برد.

موضوع استقلال و وحدت ملی، برای دکتر ناصر تکمیل همایون، دغدغه‌ای اساسی و دیرپاست که از آغاز جوانی تاکنون، بر مسیر زندگی وی تأثیر گذاشته است. استاد تکمیل‌همایون، پس از نیم‌قرن تلاش علمی و اجتماعی برای آرمان استقلال و وحدت ملی در ایران، قصد دارد با نگاهی تاریخی به این مقوله اساسی بپردازد و از دریچه دانشِ تاریخ و جامعه‌شناسی، مهم‌ترین حوادث تاریخ معاصر ایران را در نسبت با این دو مفهوم اساسی بررسی نماید.

در این دوره از درس‌گفتارها، استادان دیگری از جمله دکتر تقی آزاد ارمکی، منوچهر صدوقی سها، دکتر سیداحمد موثقی، سهیل محمودی، ساعد باقری، محمدحسن شهسواری، دکتر محمود شیخ و... مباحث مختلفی را در حوزه‌ی ادبیات، جامعه‌شناسی و علوم سیاسی ارائه می‌کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند به تارنمای مؤسسه انديشمندان همراه به نشانی cins.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن‌های 66435423 و 66942542 تماس حاصل فرمايند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه