جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم تلف شدن 30 هزار ماهی قزل‌آلا در سبزوار

زیست بوم

تلف شدن 30 هزار ماهی قزل‌آلا در سبزوار

30 هزار قطعه ماهی قزل‌آلا در یک استخر پرورش ماهی در پنج کیلومتری غرب شهرستان سبزوار بر اثر ریختن کلر توسط فرد ناشناسی تلف شدند.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | nike air max heritage hybrid cars parts list , Sneaker News / Release Info

رضا محمدی، مالک استخر پرورش ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه 100 درصد ماهی‌های استخرش از بین رفته است، تصریح کرد: طی این حادثه 120 میلیون تومان خسارت وارد شده است. در این استخر 30 هزار قطعه ماهی قزل‌آلا وجود داشت که وزن هر ماهی حدود 400 گرم بوده است.


وی خاطرنشان کرد: با دوربینی که در منطقه بوده، شناسایی فرد ناشناس در حال بررسی است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد تا فرد خاطی شناسایی شود.


ریختن کلر باعث نابودی ماهیان قزل‌آلا شده است


محمد نبوی، رئیس اداره شیلات سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای منطقه خراسان در این زمینه توضیح داد: 30 هزار قطعه ماهی قزل آلا در یک استخر پرورش ماهی در پنج کیلومتری غرب شهرستان سبزوار به علت ریختن کلر توسط فرد ناشناسی تلف شدند. 100 درصد ماهی‌های این استخر پرورش ماهی از بین رفته که این حادثه باعث خسارت 144 میلیون تومانی به صاحب استخر شده است.


رئیس اداره شیلات سبزوار اظهار کرد: مالک استخر حدود ساعت چهار بامداد متوجه این امر شده و سریعا پلیس را از این ماجرا آگاه کرده است.

به گزارش ایسنا، دوربینی که در آن منطقه بوده برای شناسایی فردناشناس درحال بررسی است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد تا فرد یا افراد خاطی شناسایی شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه