جمعه, 14ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با شکست پارس مس فلاورجان؛ صبای قم قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول هندبال کشور شد

ورزش

با شکست پارس مس فلاورجان؛ صبای قم قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول هندبال کشور شد

خبرگزاری مهر: صبای قم در مهمترین بازی هفته پایانی دور رفت لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور از سد پارس مس فلاورجان گذشت و به قهرمانی نیم فصل دست یافت.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | SBD - 100 Release Date - nike lebron ambassador 7 360 2017 edition appraise Tech Grey CT8527 - nike lunar woven chukka rainbow color wheel drive

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال صبای قم در پی شکست جدی‌ترین تعقیب کننده و قهرمانی نیم فصل بازی های مرحله گروهی پیکارهای این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور، در خانه از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود و به لطف فرصت طلبی در لحظات پایانی به برتری رسید.

هندبالیست های صبای قم در تلاش برای غلبه بر جدی ترین تعقیب کننده خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور و قهرمانی نیم فصل این رقابت ها شامگاه جمعه هفدهم آذر ماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم پارس مس فلاورجان بود و با اختلاف دو گل حریف را شکست داد.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، شامگاه جمعه هفدهم آذر ماه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور با برگزاری بازی های هفته پنجم به پایان دور رفت خود رسید و صبای قم در خانه با حساب 27 بر 25 از سد تیم پارس مس فلاورجان عبور کرد.

صبای قم که تا قبل از این هفته موفق به کسب چهار پیروزی متوالی برابر تیم های هیئت هندبال یزد، هیئت کرمانشاه، هیئت زنجان و ثامن الحجج آمل شده بودند، این هفته حریف سرسختی را در پیش داشتند زیرا پارس مس فلاورجان نیز تیمی بود که در چهار دیدار قبلی خود موفق به شکست حریفان شده بود و در آخرین بازی نیم فصل نخست مرحله گروهی برابر صبای قم به قهرمانی نیم فصل می اندیشید.

هندبالیست های صبای قم در هفته پایانی در خانه میزبان تیم پارس مس فلاورجان بودند و در این دیدار بر خلاف بازی های قبل خود کار سختی داشتند و به دشتواری توانستند با عبور از سد میهمان خود به پنجمین برد متوالی این فصل دست یابند و قهرمانی نیم فصل شوند.

این در حالی است که در گروه های دو گانه که در مجموع 12 تیم حاضر در این فصل رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور را تشکیل می دهند، هم اکنون صبای قم در گروه نخست و ذوب آهن اصفهان در گروه دوم مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می روند.

گفتنی است: دیدار تیم های صبای قم و پارس مس فلاورجان اصفهان در هفته پایانی دور رفت در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی با برتری شاگردان غلامعلی اکبرآبادی در تیم صبا به پایان رسید که تیم هندبال صبای قم در گروه نخست با 15 امتیاز در صدر ایستاد و پارس مس فلاورجان با 12 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید