یکشنبه, 23ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رضایی: مقصر شکست والیبال نشسته من هستم/ باید تغییرات ایجاد کنیم

ورزش

رضایی: مقصر شکست والیبال نشسته من هستم/ باید تغییرات ایجاد کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از شکست در فینال بازی های پارالمپیک گفت: مقصر این شکست و ناکامی تیم ملی در رسیدن به مدال طلا من هستم.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | nike acg alder mid for sale california real estate

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، هادی رضایی پس از شکست 3 بر 1 تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر بوسنی در مورد دلایل این شکست به خبرنگاران گفت: ما بد بازی کردیم و مسئولیت این شکست با من به عنوان سرمربی تیم ملی است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و عملکرد خوبی داشتند اما حریف هم فوق العاده عمل کرد.

وی با بیان اینکه خود من هم پس از گیم اول تصور می کردم بازی را برده ایم خاطرنشان کرد: به هر حال در ورزش این اتفاقات رخ می دهد. ما در مرحله مقدماتی حریف را برده بودیم و بعد از اینکه گیم اول را با پیروزی پشت سرگذاشتیم تصور می کردیم که بازی را خواهیم برد اما بوسنی فوق العاده بازی کرد.

هادی رضایی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهم مقصر این شکست را اشتباهات داوری بنام و بهانه های دیگری بیاورم درست نیست. ما بد بازی کردیم و در این بد بودن سهم من بیشتر از همه است چون من سرمربی هستم و مسئولیت هدایت تیم با من بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه اگر می خواهیم در رویدادهای آینده بازهم طلا بگیریم باید تغییراتی را در تیم ملی ایجاد کنیم افزود: ما در دیدار برابر بوسنی از نظر قدرت بدنی در شرایط خوبی قرار داشتیم اما از نظر روحی مشکل داشتیم و افت کردیم.

هادی رضایی افزود: بار سنگینی که روی دوش ما وجود داشت این بود که همه انتظار داشتند تیم ملی والیبال نشسته ایران مثل همیشه قهرمان شود اما واقعیت این است که بقیه تیم ها هم کار می کنند و دیدید که بوسنی چقدر خوب و قدرتمند بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته ایران در دیدار فینال بازی های پارالمپیک برابر بوسنی 3 بر یک شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از بازی ها دست پیدا کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه