چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر 700 متر از حریم بستر مهرانرود تبریز مسیر گشایی شد

خبر

700 متر از حریم بستر مهرانرود تبریز مسیر گشایی شد

با همکاری مشترک شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز، 700 متر از بستر و حریم مهرانرود، حد فاصل پایین دست بلوار آذربایجان رفع تصرف و بازگشایی شد.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Nike WMNS Dunk Low Purple Pulse (2021) - nike air max 90 jacquard infrared light - DM9467 - 500

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای استان، مدیر امور منابع آب شهرستان تبریز با اعلام این خبر گفت: پس از صدور و ابلاغ اخطاریه‌های لازم به صاحبان املاک واقع در بستر رودخانه مهرانرود و اخذ دستور قضایی، با حضور نمایندگان دادستانی 700 متر از حریم و بستر مهرانرود مطابق نقشه‌های بستر و حریم آزاد و به شهرداری تحویل شد.


عیسی یاری اظهار کرد: لازم است ضمن علامت‌گذاری حد و بستر رودخانه مهرانرود نسبت به برخورد قاطع با هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در بستر و حریم آبراهه‌های داخل و خارج از شهر اقدام شود.

مدیر امور آب تبریز همچنین افزود: لازم است با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم مسیلهای درون شهری برخورد قاطعانه صورت گیرد.

وی همچنین بر فرهنگ سازی و پیش گیری از خسارات بلایای طبیعی همچون سیل تاکید کرد.

یاری با اشاره به همکاری های تنگاتنگ این امور با اداره منابع طبیعی، دادستانی و نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: بدون همکاری ذی نفعان و متولیان امر در دیگر دستگاههای اجرایی انجام وظایف فوق ممکن نبود که جا دارد از مسئولان این دستگاه ها قدردانی کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه