جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مسابقات جام فجر چوگان برگزار می‌شود

خبر

مسابقات جام فجر چوگان برگزار می‌شود

رقابتهای چوگان جام فجر همزمان با شروع ایام مبارک دهه فجر در تهران برگزار خواهد شد.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Women's Designer Sneakers - Luxury Shopping

به گزارش مهر، با فرا رسیدن فصل سرما مسابقات چوگان تا پایان امسال برگزار نمی‌شود و فدراسیون ایران تنها یک برنامه را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس قرار است در بهمن‌ماه مسابقات جام فجر در تهران برگزار شود که آخرین مسابقه چوگان در سال 92 خواهد بود.

دهخدایی دبیر فدراسیون چوگان تاکید کرد: فصل جدید مسابقات با پایان گرفتن فصل سرما از سر گرفته خواهد شد.

یک ایرانی سرمربی تیم ملی تکواندو عمان می‌شود

مطبوعات عمان از حضور یک مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی تکواندو این کشور خبر دادند.

به گزارش مهر، تیم ملی تکواندو عمان از یک مربی کره‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 کره‌جنوبی بهره می‌برد که به دلیل نتایج ضعیف و نارضایتی مسئولان فدراسیون این کشور، عذر وی خواسته شد.مسئولان فدراسیون تکواندو عمان با راهنمایی یک ایرانی مقیم لبنان در نظر دارند با یک مربی ایرانی وارد مذاکره شوند.

این مربی جوان ایرانی که سابقه حضور در تیم ملی و کسب مدال‌های جهانی و آسیایی را نیز در کارنامه دارد، به زودی راهی این کشور می‌شود تا به مدت یک سال هدایت تیم ملی تکواندو عمان را برعهده بگیرد.

مطبوعات عمان نامی از این قهرمان ایرانی نبرده‌اند ولی به نظر می‌رسد مربی مورد نظر فدراسیون تکواندو این کشور سابقه مربیگری در یکی از تیم‌های ملی را نیز در کارنامه خود دارد.بعد از اصغر رحیمی که سابقه مربیگری در کویت و مرتضی کریمی که سابقه مربیگری در سوریه را در کارنامه دارند، این سومین مربی ایرانی است که راهی کشورهای همسایه می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه