جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری همایش کودکان بی‌سرپرست - جشنواره خیریه غذا و صنایع دستی

خبر

برگزاری همایش کودکان بی‌سرپرست - جشنواره خیریه غذا و صنایع دستی

به گزارش روابط عمومی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران با برگزاری همایش علمی جامعه ،حمایت وتوانمند سازی و جشنواره¬ی خیریهٔ غذا و صنایع دستی به استقبال یلدای 92 می‌رود.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | lebron x for 50 dollars , Kids Air Jordan — Rebel Occupation

به گزارش روابط عمومی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران، همایش جامعه، حمایت وتوانمند سازی وجشنوارهٔ غذا و صنایع دستی برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست برگزار می‌شود.

این جشنواره با مشارکت برخی از مؤسسات علمی و خیریه، از جمله هیئت علمی این دانشگاه، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن مطالعات فرهنگی وارتباطات، انجمن‌های علمی دانشجویی، مؤسسه خیریه مهرطاها و ... از ساعت 10 تا 14، در روز سه‌شنبه 26 آذرماه پذیرای میهمانان خواهد بود.

در این مراسم که عواید آن با هدف حمایت و توانمندسازی، صرف کودکان آسیب‌پذیر جامعه می‌شود؛ عده‌ای از صاحب‌نظران و نیکوکاران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

جشنوارهٔ خیریهٔ غذا و صنایع دستی در تالار ابن خلدون دانشکدهٔ علوم اجتماعی، واقع در بزرگراه جلال آل احمد، قبل از پل نصر برگزار می‌شود، گفتنی است حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید