سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها آخرین نشست ماهانه دوره دوم «انجمن دوستی ایران و تاجیکستان» - بزرگداشت حافظ و اهدای کتاب به تاجیکستان

انجمن‌ها

آخرین نشست ماهانه دوره دوم «انجمن دوستی ایران و تاجیکستان» - بزرگداشت حافظ و اهدای کتاب به تاجیکستان

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد         نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد
حافظ شیرازی

انجمن دوستی ایران و تاجیکستان، همایشی را به مناسبت روز بزرگداشت حافظ و نیز طرح بزرگ اهدای ۲۰ هزارنسخه کتاب به کتابخانه ملی تاجیکستان، و همچنین به مناسبت بیستمین سال استقلال جمهوری فارسی زبان تاجیکستان، برگزار می‌کند. این نشست در روز چهارشنبه 27 مهر از ساعت ۱۶ در محل کتابکده انجمن برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است سروران می‌توانند کتاب یا کتابهای اهدایی خود یا دوستان و آشنایان خود به کتابخانه ملی تاجیکستان را به کتابکده انجمن بیاورند.

بخش‌های نشست روز چهارشنبه:

*یک ساعت نخست (۱۶-۱۷)،ویژه اخبار و رویدادهای انجمن و نیز کشور تاجیکستان میباشد و گزارش سفر کسانی که تازگی تاجیکستان بوده اند.

در این نشست به اهداف، روند و آخرین نتیجه اهدای بیست هزارنسخه کتاب و کسانی که تاکنون همکاری داشته‌اند می‌پردازد و گزارشی از دو سال کارهای دوره دوم ارائه خواهد شد و فرجامین نشست به پرسش و پاسخ مدعوین خواهد بود.
*بخش دوم (۱۷-۱۸) حضور میهمانان ویژه  ایرانی و تاجیک که در پیوند باحافظ می‌باشد.

برای شرکت در نشست و اطلاعات بیشتر به تارنمای انجمن دوستی ایران و تاجیکستان مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها   

0 #1 Guest 1390-09-09 15:08
سلام و عرض ادب .از ارائه مطالب سودمند در وبلاگ ایران بوم که مکانی برای دستیابی به اطلاعات فرهنگی ادبی فاخر میباشد تشکر نموده و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت مینمایم ./فرشاد میو ه چیان .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید