پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست کتاب‌شناخت کتاب‌ انتشار کتاب تازه ای از دکترمحمدعلی اسلامی ندوشن

کتاب‌

انتشار کتاب تازه ای از دکترمحمدعلی اسلامی ندوشن

کتاب تازه‌ای از محمدعلی اسلامی ندوشن منتشر شد. این نویسنده‌ی پیشکسوت که به تازگی از سفر بازگشته است، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:کتاب «گفتن نتوانیم، نگفتن نتوانیم» شامل مجموعه‌ی مقاله‌هایش درباره‌ی فرهنگ و اجتماع ایران که در دو سه سال اخیر در جراید منتشر شده، به تازگی از سوی شرکت سهامی انتشار به چاپ رسیده است.

LTB - JuzsportsShops | IetpShops , 105 Release Date Info - Travis Scott Fragment nike lunar speed lite 2 blue eyes full episodes High Military Blue DH3227 - nike air maxes for women shoes free patterns

آخرین کتاب منتشرشده از اسلامی ندوشن، جلد چهارم کتاب «روزها» است که از سوی نشر یزدان در نمایشگاه کتاب عرضه شد. به گفته‌ی نویسنده، این کتاب روایت خاطره‌ها و مشاهد‌ه‌های او از 28 مرداد 1332 تا 22 بهمن 1357 است. در این کتاب اسناد و مدارک تازه‌ای درباره‌ی تاریخ معاصر ایران ارائه نمی‌شود؛ اما به فراخور مشاهدات نویسنده، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی تاریخ معاصر ایران در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

محمدعلی اسلامی ندوشن متولد سال 1304 در ندوشن یزد است. «ماجرای‌ پایان‌ناپذیر حافظ»، «زندگی‌ و مرگ‌ پهلوانان‌ در شاهنامه»، «ایران را از یاد نبریم»، «روزها» (سرگذشت - در سه جلد)، «دیدن‌ دگر آموز، شنیدن‌ دگر آموز» (گزیده‌ی شعرهای‌ اقبال‌ لاهوری‌)، «کارنامه‌ی سفر چین»، «فرهنگ‌ و شبه‌ فرهنگ»، «نوشته‌های بی‌سرنوشت»، «جام جهان‌بین»، «نامه‌ی نامور» و «صفحه‌ای‌ از تاریخ‌ ایران‌ و یونان‌ در بستر باستان» از جمله دیگر کتاب‌های او هستند.

 

منبع: روزنامه اطلاعات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید