پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم گسترش دامنه آتش‌ سوزی‌ در آمریکا؛ صدها خانه به کلی نابود شد + گزارش تصویری

زیست بوم

گسترش دامنه آتش‌ سوزی‌ در آمریکا؛ صدها خانه به کلی نابود شد + گزارش تصویری

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی گسترده‌ای که بیش از یک هفته است هزاران آمریکایی را مجبور به ترک خانه‌ها کرده، همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان تلاش می‌کنند تا از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Men’s shoes

 به گزارش فارس به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، در حالی که تلاش آتش‌نشان‌های آمریکایی برای مهار آتش در منطقه "کلورادو" همچنان ادامه دارد، آمارهایی اولیه از میزان خسارات اعلام شد، که بر این اساس تاکنون حداقل 350 خانه به کلی از بین رفته، دو نفر نیز کشته شده‌اند.

مقامات رسمی هشدار داده‌اند که احتمال بالا رفتن این آمارها نیز وجود دارد، چراکه بررسی مناطقی که به سختی آسیب دیده‌اند به تازگی آغاز شده است. این در حالی است که آتش نشانان تلاش کرده‌اند با محاصره آتشی که همچنان بیش از 20هزار خانه و 160 واحد تجاری را در معرض تهدید قرار داده است، از پیشروی آن جلوگیری کنند.

این آتش‌سوزی که به "والدو کانیون" موسوم شده، تاکنون منطقه‌ای به مساحت حدود 27 مایل مربع را در بر گرفته است.

با وجود آنکه روز گذشته هشدار تخلیه خانه در برخی از مناطق لغو شد، با این وجود همچنان هزاران نفر از ساکنان کلورادو دور از خانه‌های خود به سر می‌برند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید