جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم کشف روباه و بزمجه در تهران

زیست بوم

کشف روباه و بزمجه در تهران

یک قلاده روباه که به طور نامعلوم در موتورخانه ساختمان مسکونی در میدان سلماس پنهان شده بود به دام آتش نشانان افتاد.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - ken griffey nike swingman shoes sale 2017

به گزارش خبرگزاری مهر، ساکنان یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در تماس باسامانه 125 وجود این روباه را ساعت 20:39 دقیقه شب گذشته اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران گروه امداد و نجات 14 را به محل اعلام شده در میدان سلماس خیابان شهریار اعزام کرد.

علیرضا جبارزاده فرمانده نجاتگران گفت: این روباه عصبانی داخل موتورخانه ساختمان محبوس شده بود و ساکنین این مجتمع مسکونی به وسیله خاموش کننده CO2 با ایجاد بی حسی، از فرار این حیوان و آسیب احتمالی به ساکنین جلوگیری کرده بودند.

وی با اشاره به عملیات آتش نشانان افزود: گروه امداد و نجات با استفاده از تجهیزات ویژه بدون هیچ آسیبی این روباه را به دام انداخته و به باغ وحش پارک پردیسان تحویل دادند.

بزمجه گردشگر در پارک به دام افتاد

بزمجه عصبانی که در یکی از بوستانها سرگردان بود، توسط آتش نشانان به مرکز نگهداری حیوانات تحویل داده شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران روز گذشته با دریافت خبر مشاهده حیوانی در پارک مدرس که در پشت ایستگاه 9 آتش نشانی قرار داشت بلافاصله آتش ‌نشانان این ایستگاه را به این محل اعزام کرد.

مهدی یگانه فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: بزمجه عصبانی به علت نامعلوم در محوطه این پارک سرگردان و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و بدون هیچگونه آسیبی، این حیوان را به دام انداخته و به مراکز نگهداری این گونه حیوانات تحویل دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید