شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم «جکوی پلنگی غربی» به اداره محیط زیست پلدختر تحویل داده شد

زیست بوم

«جکوی پلنگی غربی» به اداره محیط زیست پلدختر تحویل داده شد

خبرگزاری مهر: رئیس اداره محیط زیست پلدختر از تحویل یک "جکوی پلنگی غربی" توسط یکی از شهروندان دوستدار طبیعت و علاقمند به حیات وحش به این اداره خبر داد.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | nike shox agile for men sale in america today show - CQ4227 - Buy now Jordan AIR JORDAN XXXV - 004

امیر رضا محمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از شهروندان پلدختری یک "جکوی پلنگی غربی" را که از "مله کوه" پلدختر پیدا کرده بود به دلیل علاقه به طبیعت و حیات وحش به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر تحویل داد.

وی از اقدام شایسته این شهروند به عنوان همیار محیط زیست و علاقه مند به حیات وحش تقدیر کرد و افزود: این جکوی پلنگی غربی به منظور حلقه گذاری و رها سازی در طبیعت  به اداره محیط زیست پلدختر تحویل داده شد.

رئیس اداره محیط زیست پلدختر گفت: این سوسمار ( Eublepharis angramainyu از خانواده Eublepharidae ) یکی از انواع سوسمارهاست که از حشرات، عنکبوتیان و گاهی مارها و سوسمارهای کوچک تغذیه می کند.

وی با بیان این که این نوع سوسمارها در شب فعالیت دارند افزود:  جکوی پلنگی غربی اغلب روزها و فصول سرد را در حفره ها، شکاف ها و لانه جوندگان به سر می برند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه