پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی میراث معنوی آیین تعزیه خوانی در بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی آوج

آیین تعزیه خوانی در بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی آوج

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج با همکاری گروه تعزیه شهر آوج به سرپرستی علمشاهی به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع)، به مدت 5 روز مراسم تعزیه خوانی برگزار می‌کند.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Nike SB

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه میراث فرهنگی ـ اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج با همکاری گروه تعزیه شهر آوج به سرپرستی علمشاهی به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع)، به مدت 5 روز مراسم تعزیه خوانی برگزارمی‌کند.

آیین تعزیه خوانی با هنرمندی تعزیه خوانان شهرستان آوج در بنای تاریخی،فرهنگی کاروانسرای شاه عباسی این شهر برگزار و در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی همراه با اقامه نماز ظهر پایان می‌پذیرد.

آیین تعزیه خوانی قزوین در سال 91 در فهرست آثار ملی معنوی کشور به ثبت رسید. اجرای این میراث معنوی در استان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین نیز این مراسم در جای جای استان با شور و حال خاصی برگزار می‌ شود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه