یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اتفاقات هفت روز ورزش؛ باخت بدموقع آبی و جریمه گوش شکسته‌ها/ دزد به هتل ملی‌پوشان زد!

ورزش

اتفاقات هفت روز ورزش؛ باخت بدموقع آبی و جریمه گوش شکسته‌ها/ دزد به هتل ملی‌پوشان زد!

نایب قهرمانی تکواندوی ایران، مقام سومی کاراته، حضور یک بازیکن دیگر فجر در تهران، اعلام آرای کمیته انضباطی دو کشتی گیر و همچنین حضور دزد در هتل محل اقامت تیم فوتبال نوجوانان بانوان ایران در سریلانکا از مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته ورزش ایران بوده است.

nike-dunk-low-coast-uncl | Asics Gel-Lyte XXX Shoe Palace Japan - 1201A209-400

 به گزارش خبرنگار مهر، ورزش ایران در هفت روز گذشته اتفاق خاصی را پشت سر نگذاشت و به جز نایب قهرمانی تکواندو و مقام سومی کاراته به موفقیت خاصی دست نیافت.

* نایب قهرمانی تکواندو ایران در جهان
شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در بخش مردان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز برگزار شد که ایران در مسابقه فینال با شکست 27 - 13 از کره جنوبی نایب قهرمان شد.

 

* مقام سوم کومیته به ایران رسید
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان تیم کومیته ایران برای کسب نشان برنز به مصاف تیم هلند رفت و در حالی که در مبارزات انفرادی به دو برد و دو باخت و یک تساوی دست یافت در امتیازشماری تکنیکی 24 بر 17 توانست این حریف اروپایی را شکست دهد و بر سکوی سوم جهان بایستد. ایران در کاتا هم موفق شد رتبه پنجم را از آن خود کند.

 

* یک فجری دیگر در تهران
هنوز یک هفته از انتقال رضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال فجر به پرسپولیس نگذشته بود که یکی دیگر از شاگردان محمود یاوری از این تیم جدا شد و به تهران آمد. عباس محمدرضایی روز سه شنبه و پس از مذاکره نهایی با مدیران باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم به مدت یکسال و نیم امضا کرد تا دومین بازیکن فجر باشد که این فصل تیمش را تنها می‌گذارد.

* جریمه گوش شکسته‌ها
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی رای درگیری محمد یوسفی و محمد مهدی یگانه جعفری کشتی‌گیران وزن 66 کیلوگرم داماش و فولاد ماهان را اعلام کرد. بر این اساس، یوسفی مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی شد و جعفری هم ضمن جریمه نقدی 5 میلیون ریالی، یک جلسه از کشتی گرفتن محروم شد. ضمن اینکه تیم داماش هم از یک جلسه میزبانی محروم شد.

* دزد در هتل فوتبالیست‌های ایرانی
تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران روز چهارشنبه در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در سریلانکا برگزار می‌شود مقابل ازبکستان تن به شکست دادند. اما نکته عجیب اینکه بامداد چهارشنبه یک دزد به هتل محل اقامت دختران ایران وارد شده بود و تمام پول‌های بازیکنان ایران را به سرقت برده بود.

* قهرمانی استقلال در نیم فصل به تعویق افتاد
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین مسابقه استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برابر فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. سپاهان هم با پیروزی پر گل برابر داماش خود را به یک امتیازی استقلال رساند تا قهرمانی در نیم فصل اول به هفته بعد موکول شود. نتایج کامل هفته شانزدهم به شرح زیر است:

 

* فجر سپاسی صفر - پیکان صفر
* تراکتورسازی یک - آلومینیوم هرمزگان یک
* صنعت نفت آبادان یک - ذوب آهن یک
* صبای قم صفر - راه آهن یک
* گهر دورود صفر - مس کرمان یک
* نفت تهران صفر - سایپا صفر
* سپاهان 3 - داماش گیلان صفر
* استقلال 2 - فولاد خوزستان 3
* ملوان انزلی 2 - پرسپولیس 2

در جدول رده بندی استقلال، سپاهان و فولاد خوزستان به ترتیب با 31، 30 و 26 امتیاز در مکان‌های اول تا سوم هستند. ذوب آهن، نفت آبادان و گهر دورود هم به ترتیب با 13، 10 و 8 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه