چهارشنبه, 19ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش المپیک دانش آموزی جودو - روسیه؛ ایران به عنوان قهرمانی دست یافت

ورزش

المپیک دانش آموزی جودو - روسیه؛ ایران به عنوان قهرمانی دست یافت

در پایان سومین روز از رقابتهای دانش آموزان در شهر"ساخا"ی روسیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کرد. حسین عربی در وزن 90+ ، عباس کریمی در وزن 90- و رضا گریان در وزن 46- کیلوگرم به سه نشان باارزش طلا دست یافتند.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Grailify - nike roshe mango premium gold pack High OG Panda - boys lime and gray flex nike shoes sale

رقابتهای جودو المپیک دانش آموزی که در کشور روسیه برگزار شد ، با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

به گزارش «تابناک»، روز پایانی پنجمین دوره بازی‌های دانش‌آموزان آسیا امروز در رشته جودو پیگیری شد و نمایندگان جودوکار کشورمان در 3 وزن 81، 90 - و 90+ به مصاف رقبای خود رفتند و در پایان به دو مدال طلا و یک مدال برنز دست پیدا کردند.

حسین عربی در وزن 90+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، با برتری مقابل 2 حریف روسی و نماینده ای از مغولستان مدال طلای این رقابتها را بر گردن آویخت.

عباس کریمی در وزن 90- کیلوگرم نیز پس از یک دور استراحت، حریفانی از روسیه و مغولستان را شکست داد و درنهایت با پشت سر گذاشتن دیگر نماینده روس صاحب مدال طلا شد.

رامین صفویه نماینده کشورمان در وزن 81- کیلوگرم در دور اول رقابت را به حریفی از قزاقستان واگذار کرد، وی در دور دوم و سوم به دیدار نمایندگان آذربایجان و روسیه رفت و با پیروزی مقابل این دو نماینده صاحب مدال برنز شد.

پیش از این رضا گریان در وزن 46- کیلوگرم مدال طلا، سبحان رسولی در وزن 73- کیلوگرم مدال نقره و ایمان نیک اقبال و مهدی فتحی پور در اوزان 66- و 60- کیلوگرم مدال برنز این دوره از رقابتها را بر گردن آویختند.

با نتایج به دست آمده در روز پایانی مسابقات جودو رقابت‌های پنجمین دوره بازی‌های بچه‌های آسیا، کاروان دانش‌آموزان اعزامی که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضوردارند، در مجموع 8 مدال طلا، 3نقره و 7مدال برنز در رشته‌های جودو، کشتی، ژیمناستیک و تکواندو کسب کردند.

این مسابقات با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک و سازمان یونسکو و حمایت شورای المپیک آسیا به میزبانی روسیه برگزار شد.

گفتنی است تیم جمهوری آذربایجان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز عنوان دوم و تیمهای مغولستان و قزاقستان هرکدام با کسب 1مدال طلا، 1 مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید