سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش در راه صعود به جام (لیگ) برتر؛ گلف بازان قم در نیمه نهایی لیگ دسته اول کشور رقابت می‌کنند

ورزش

در راه صعود به جام (لیگ) برتر؛ گلف بازان قم در نیمه نهایی لیگ دسته اول کشور رقابت می‌کنند

خبرگزاری مهر: گلف بازان قم از بیست و چهارم تیرماه در تلاش برای صعود به لیگ برتر گلف کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | nike air sport attack red bank blue Mid Linen - Grailify - nike sweet classic leather sneaker sandals

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس، بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه های کشور به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد تا صعود کننده ها به لیگ برتر شناسایی شوند.

24 تا 28 تیم برگزاری مرحله پایانی لیگ دسته اول گلف

این مرحله از مسابقات لیگ دسته اول گلف کشور تا بیست و هشتم تیرماه به طول می انجامید و چهار تیم پرسپولیس مسجد سلیمان، هیئت گلف استان قم، آزادگان مسجد سلیمان و هیئت گلستان برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

این در حالی است که تیم های گلف مردان پرسپولیس مسجد سلیمان و هیئت گلف استان قم با کسب جایگاه های اول و دوم گروه نخست و تیم های گلف آزادگان مسجد سلیمان و هیئت گلف استان گلستان به عنوان دو تیم برتر گروه دوم به مرحله نیمه نهای مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه های کشور راه پیدا کرده‌اند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدارسیون گلف، تیم های حاضر در این مرحله به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا در نهایت قهرمان لیگ دسته اول نیز مشخص شود.

حضور قم، گلستان، پرسپولیس و آزادگان مسجد سلیمان در نیمه نهایی

نگاهی به تیم های حاضر در مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول گلف باشگاه های کشور نشان می‌دهد که تیم های هیئت گلف استان‌های قم، گلستان، زنجان، آذربایجان شرقی، پرسپولیس، نمین سرامیک اردبیل و آزادگان مسجد سلیمان در لیگ دسته اول مردان حضور داشتند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون گلف کشورمان، تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه های کشور در دو مرحله رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شدند.

بعد از برگزاری مسابقات دور رفت از مرحله گروهی لیگ دسته اول گلف باشگاه های کشور به میزبانی مسجد سلیمان، رقابت های دور برگشت این دوره لیگ گلف با شرکت تیم های مدعی به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید.

صعود قم به عنوان تیم برتر گروه نخست

هفت تیم حاضر در لیگ دسته اول این فصل گلف باشگاه های کشور در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را با یکدیگر برگزار کردند تا تیم های برتر راهی مرحله نیمه نهایی شوند که در این بین تیم هیئت گلف استان قم به عنوان تیم دوم گروه نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی و گروه بندی صورت گرفته در فدراسیون گلف در گروه نخست این دوره از رقابت ها تیم هیئت گلف استان قم با تیم های هیئت گلف استان های زنجان و پرسپولیس مسجد سلیمان همگروه شده بود.

از سوی دیگر در گروه دوم این مرحله از مسابقات لیگ دسته اول گلف نیز تیم های هیئت گلف مسجد سلیمان، گرگان، اردبیل و تبریز بازی های مرحله مقدماتی را به شکل دوره ای با یکدیگر برگزار کردند تا تیم های برتر این گروه مشخص شوند.

در ترکیب تیم هیئت گلف قم در این مرحله از پیکارهای لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه های کشور سیدمحمد علویون، محسن جباری، مجید پلاشنی، ناصر لسانی، بهروز صادقی حضور داشتند و با کسب جواز صعود به نیمه نهایی در آستانه صعود به لیگ برتر این رشته قرار گرفتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه