سه شنبه, 11ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش در دیداری تدارکاتی: نفت تهران با 3گل از سد صبای قم گذشت

ورزش

در دیداری تدارکاتی: نفت تهران با 3گل از سد صبای قم گذشت

تیم فوتبال نفت تهران در دیداری تدارکاتی از سد صبای قم گذشت.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | nike acg alder mid for sale california real estate

 دیدار دوستانه تیم‌های نفت تهران و صبای قم به سود نفتی‌ها تمام شد.


شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار که میزبان صبای قم بودند با نتیجه 3 بر صفر این تیم را بدرقه کردند. گل‌های نفت را در این بازی غلامرضا رضایی، علی قربانی و حسین ابراهیمی به ثمر رساندند. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران پنالتی بازیکنان صبای قم را مهار کرد.


گفتنی است تیم فوتبال نفت تهران هفته آینده به دیدار ملوان بندرانزلی خواهد رفت تا آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از شروع لیگ برتر را برگزار کند.

***

آندو با استقلال دو ساله امضا کرد

ها‌فبک ملی‌پوش استقلال در این تیم ماندنی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان، ها‌فبک ملی‌پوش و میانی باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه) با حضور در استقلال قراردادش را با این تیم به مدت دو سال تمدید کرد.

با حضور این بازیکن فهرست بازیکنان بزرگسال این باشگاه تکمیل شد.

***

اسامی نامزدهای بهترین بازیکن یوفا اعلام شد

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا امروز اسامی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن یوفا را اعلام کرد.

 این جایزه قرار است 28 آگوست، همراه با قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بهترین بازیکن فصل گذشته قاره اروپا اهدا شود، نکته جالب حضور سه بازیکن آلمانی در این لیست ده نفره است.

اسامی دعوت شدگان: کوستا، آنخل دی ماریا، جیمز رودریگز، لوئیز سوارز، فلیپ لام، توماس مولر، مانوئل نویر، آرین روبن، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی

از لیگ ایتالیا، هیچ نماینده ای حضور ندارد و عدم حضور زلاتان ابراهیموویچ در این لیست هم از نکات حائز اهمیت است.

***

مهاجم تیم ملی اکوادور به وستهام پیوست
انر والنسیا، مهاجم تیم ملی فوتبال اکوادور روز پنجشنبه به وستهام انگلیس پیوست.

 انر والنسیا که از پدیده های جام جهانی 2014 برزیل بود قرارداد پنج ساله با وستهام امضا کرد.

وستهام در پایگاه اینترنتی خود انر والنسیا را پنجمین خرید این باشگاه در فصل تابستان اعلام کرد. این مهاجم 25 ساله که در لیگ مکزیک بازی می کرد و زننده سه گل اکوادور در جام جهانی بود مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته بود.

وستهام تاکنون مائورو زاراته هم وطن والنسیا، شیخو کویات هافبک سنگال و آرون کرسول و دیه گو پویت، دو بازیکن جوان انگلیسی را به خدمت گرفته است.

***

متیو دبوشی به آرسنال پیوست

تارنمای رسمی باشگاه آرسنال دقایقی قبل خرید متیو دبوشی، مدافع راست تیم ملی فرانسه، را تائید کرد.

 در متن تارنمای باشگاه آرسنال آمده است: این مدافع 28 ساله به تازگی از جام جهانی در برزیل بازگشته است، جائی که به تیم کشور خود کمک کرد که به مرحله یک چهارم نهائی برسد.

این مدافع با تجربه، از نیوکاسل به آرسنال آمده است، جائی که 18 ماه قبل را در آن گذرانده بود. او 9 سال اول فوتبال خود را در لیل گذراند و برای تیم دوراه کودکی خود 233 بازی در لیگ فرانسه و 18 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

دبوشی در فصل 2011-2010 به لیل کمک کرد که لیگ فرانسه و کوپا فرانسه را ببرد و در سال 2012-2011 نیز در تیم منتخب فصل لیگ فرانسه قرار داشت. عملکرد فوق العاده او باعث شد تا بتواند اولین بازی ملی خود را در اکتبر 2011 برابر آلبانی انجام دهد و حالا او 25 بازی ملی دارد.

شماره او به زودی مشخص خواهد شد.

همه اعضای باشگاه آرسنال برای متیو آرزوی موفقیت دارند.

***

پیرلو: دلیل جدایی‌ام از میلان فقط آلگری بود

آندره پیرلو هافبک تیم فوتبال یوونتوس با ابراز ناراحتی از حضور آلگری در این تیم به عنوان مربی گفت:زمانیکه در میلان فعالیت می کردم آلگری هیچ اعتقادی به من و تواناییهایم نداشت.

 آندره پیرلو هافبک تیم فوتبال یوونتوس با ابراز ناراحتی از حضور آلگری در این تیم به عنوان سر مربی در این تیم گفت: زمانیکه در میلان فعالیت می کردم آلگری هیچ اعتقادی به من و تواناییهایم نداشت.او قصد نداشت تا از من در ترکیب ثابت تیم خود استفاده کند به همین دلیل من تصمیم به جدایی از میلان گرفته و راهی یوونتوس شدم.در آن زمان بسیاری اعلام کردند که من به دلیل پول و درآمدهای مالی این تصمیم را گرفته ام که این اظهار نظر درست نبوده و تحت هیچ عنوان صحت نداشت.

***

مدیر برنامه‌های آلونسو: او در مادرید می‌ماند

شایعاتی در مورد انتقال ژابی آلونسو، هافبک تیم رئال مادرید به ناپولی منتشر شده بود، که مدیر برنامه های این بازیکن آنها را بی اساس خواند.

 گزارشی در اسپرت مدیاست منتشر شده بود که باشگاه ناپولی می تواند از انتقال تونی کروس به رئال مادرید نهایت استفاده را کرده و لوس بلانکوس را برای فروش هافبک های دیگر خود تحت فشار قرار دهد.

اما ایناکی ایبانز به EuropaCalcio گفت که هیچ کدام از گمانه زنی ها درست نیست و موکل او در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند. او گفت: "می خواهم شایعاتی که مبنی بر هرگونه تماس با ناپولی را تکذیب کنم. هرگز هیچ تماسی با ما صورت نگرفته است. می توانم به شما اطمینان دهم که ژابی در رئال مادرید باقی خواهد ماند."

***

فن خال: یونایتد بزرگترین باشگاه جهان است

سرمربی هلندی قول داد که تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا بهترین نتایج را کسب کند.

  فن خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد  که منچستریونایتد بزرگترین وجهه را بین تیم‌های جهان دارد ولی هنوز مشکلات زیادی برای رفع کردن دارند.

سرمربی هلندی امروز به اردوی تمرینی یونایتد در کرینگتون رفت و به عنوان سرمربی شیاطین سرخ در اولین کنفرانس خبری ظاهر شد. او گفت: " یونایتد بزرگترین باشگاه جهان است زیرا در سطح جهان بسیار مطرح است ولی در ورزش هیچگاه بزرگترینی وجود ندارد. سال گذشته ما هفتم بودیم بنابراین بزرگترین باشگاه نیستیم.

وقتی در چین و به تازگی در برزیل بودم، همه از منچستریونایتد سوال می‌کردند. تمام دنیا درباره ی منچستر صحبت می‌شود. این یک تفاوت است. انتظارات زیادی هست ولی یک چالش بزرگ هم وجود دارد.

من سرمربی بارسلونا بودم که یکی از بزرگترین تیم‌های اسپانیاست. سرمربی آژاکس بودم که یکی از بزرگترین‌های هلند است و سرمربی بایرن مونیخ بوده‌ام که بزرگترین تیم آلمان است. حالا در بزرگترین تیم انگلیس هستم.برای من چالش همیشه از همه چیز مهم تر است. نه چهارم شدن، بلکه این به بازیکنان و فشار مربی مربوط است.تمام تلاشم را خواهم کرد. نمی‌توانم پیش بینی کنم زیرا هیچ چیز مشخص نیست. این بزرگترین باشگاه جهان است و در طول دو روز متوجه اهمیت یونایتد شده‌ام ولی همچنین اسپانسرها هم بسیار مهم هستند.

باید کار کنم و تیم را آماده کنم. باید با این باشگاه بزرگ خود را هماهنگ کنم. کار آسانی نیست ولی تمام تلاشم را خواهم کرد. به کارنامه‌ام نگاه کنید و جام هایم را ببینید و متوجه خواهید شد که می‌توانم. جام‌هایم در آینده تکرار خواهد شد."

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه