جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر هدفمان نباختن و برد در خانه است

خبر

هدفمان نباختن و برد در خانه است

قلعه نوعی: هدفمان نباختن و برد در خانه است

سرمربی تیم استقلال گفت: روحیات من فوتبال هجومی است و دوست دارم فوتبال هجومی را در بازی فردا انجام دهیم.

امیر قلعه نوعی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با الشباب امارات اظهار داشت: در ابتدا تشکر می کنم از میهمان نوازی مسئولان الشباب به خاطر امکانات هتل و تشریفاتی که در نظر گرفتند. الشباب تیم خطرناکی است. من بازی آنها را با صبای قم مشاهده کردم. آنها تیمی هستند که از کمترین فرصت ها بهترین استفاده را می برند.

به گزارش اوج ، وی ادامه داد: با توجه به اینکه اولین بازی ما در مرحله یک هشتم نهایی است، طبیعتا چند هدف را دنبال می کنیم. هدف نباختن و برد در خانه است. با این حال با توجه به اینکه روحیات من فوتبال هجومی است، دوست دارم فوتبال هجومی را در بازی فردا انجام دهیم. امیدوارم در زمین بتوانیم به این حرف هایی که می زنیم جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی تیم استقلال همچنین گفت: ما روی ضعف تاکتیکی الشباب کار کردیم که بتوانیم ارتباط خطوط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم و برنده باشیم. البته تاکید می کنم این همه اش حرف است و واقعیت فوتبال در زمین اتفاق می افتد.

قلعه نوعی در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی در آسیا برنامه ریزی کرده اید، خاطرنشان کرد: تیمی که بخواهد موفق باشد، باید بابرنامه ریزی کار کند. در همه جای دنیا اینطور است اما این برنامه ریزی به معنای موفقیت در فوتبال نیست در فوتبال روز دنیا همه تیم ها برنامه دارند اما هیچکس فکر نمی کرد دو تیم آلمانی به فینال لیگ اروپا برسند. امکان دارد هرچقدر هم برنامه ریزی کنی، اتفاقی که نباید بیفتد؛ هیچ کس فکر نمی کرد بایرن به بارسا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 7 گل بزند.

او تاکید کرد: استقلال پتانسیل خوبی دارد و نیروی انسانی و بازیکنان موفقی را هم در تیم داریم اما مشکلی وجود دارد به برنامه ریزی رقابت های لیگ قهرمانان است. شما نگاه کنید الان ما بازی می کنیم و بقیه بازی ها 4 ماه دیگر برگزار می شود. درست زمانی که لیگ های کشورهای شرق آسیا در اوج خود است و لیگ ما تازه شروع شده. بازیکنان ما تازه از بدنسازی بیرون آمده اند و این موضوع به ضر ما است.

قلعه نوعی در پایان افزود: ما از رییس جدید AFC توقع داریم به این مساله توجه داشته باشد تا حقی از تیم های غرب آسیا خورده نشود.

 


کرانچار با سپاهان تمدید کرد

زلاتکو کرانچار قراردادش را با تیم فوتبال سپاهان به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از چندین جلسه مذاکره با مدیران این تیم نهایتا قراردادش را یک سال دیگر با سپاهانی‌ها تمدید کرد.

به گزارش ایسنا ، این مربی کروات از باشگاه‌های راپیدوین اتریش و الوصل امارات پیشنهاد داشت.

 


اوج، نشست خبری مربیان الشباب امارات و استقلال ایران از ساعت 11:30 به وقت تهران آغاز می شود که از استقلال امیر قلعه نویی و جی لوید ساموئل به کنفرانس خواهند رفت.

*امکانات هتل محل اقامت آبی پوشان خوب است و اعضا از امکانات رضایت دارند.

* تا قبل از بازی هیچ بازیکنی از اردو خارج نمی شود اما روز پنجشنبه بازیکنان می توانند از هتل خارج شده و وقت آزاد داشته باشند.

* آخرین تمرین تیم استقلال قبل از دیدار با الشباب امشب از ساعت 20 در زمین محل برگزاری مسابقه برگزار می شود.

* استقلالی ها ساعت 22 روز پنجشنبه به تهران برمی گردند.

 

 

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست روز یکشنبه خود ضمن بررسی آخرین وضعیت انتخاب سرمربی آینده سرخپوشان نام علی دایی را از بین گزینه های مد نظرشان خارج کردند اما سه مربی پرسپولیسی هنوز برای نشستن روی نیمکت این تیم شانس دارند. قرار است در جلسه بعدی هیات مدیره تکلیف سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشخص و نام وی رسما اعلام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه یحیی گل محمدی تحت فشار و انتقادات تند برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از سمتش استعفا کرد، اعضای هیات مدیره با گزینه های مد نظر باشگاه وارد مذاکره شدند و از برخی پیشکسوتان این باشگاه برنامه خواستند تا هر چه سریعتر سرمربی فصل آینده را مشخص کنند. محمد مایلی کهن، علی دایی، افشین پیروانی، حمید درخشان و زلاتکو کرانچار جدی ترین گزینه هایی بودند که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه در مورد آنها بحث و تبادل نظر داشتند.


عصر روز یکشنبه هیات مدیره پرسپولیس مجددا تشکیل جلسه داد تا گزینه های مورد نظرش را محدودتر کند. در این جلسه با توجه به اینکه علی دایی قراردادش را با باشگاه راه آهن تمدید کرده بود، از بین گزینه های مد نظر باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد. افشین پیروانی نیز که فصل گذشته هدایت تیم دسته اولی بافق یزد را برعهده داشت در بین سه گزینه باقی مانده از شانس کمتری برخوردار شد. با این حال زلاتکو کرانچار به عنوان تنها خارجی مد نظر هیات مدیره همچنان شانس دارد اما او با مسئولان سپاهان به توافق ابتدایی رسیده است.


در این بین محمد مایلی کهن و حمید درخشان گزینه های جدی هیات مدیره برای انتخاب نهایی سرمربی هستند که به نظر می رسد شانس مایلی کهن با توجه به سوابقی که دارد از حمید درخشان بیشتر است. با این حال به نظر می رسد رایزنی هایی که درخشان با علی پروین داشته او را به نیمکت سرخپوشان نزدیک کند. قرار است اعضای هیات مدیره در جلسه بعدی خود سرمربی پرسپولیس را انتخاب کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه