پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کیش میزبان نمایشگاه صنایع‌دستی

خبر

کیش میزبان نمایشگاه صنایع‌دستی

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌های کشور در حاشیه پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود.

nike-dunk-low-coast-uncl | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان های کشور در حاشیه پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش توسط اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور برگزار می شود.
 
منوچهر عبدلی با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه در حاشیه پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش توسط اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور و با همکاری و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه بین المللی نور آفرینان آفاق( مبنا کیش ) برگزار می‌شود.
 
رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اتحادیه سراسری صنایه دستی کشور تاکید کرد: این نمایشگاه از 40 غرفه تشکیل شده است و در آن هنرمندان رشته های مختلف مانند قلمزنی، چاپ باتیک، چاپ چرم، پولک دوزی، میناکاری، پیکر تراشی، لباس های محلی، زیورا آلات سنتی،ساخت سازهای سنتی،سفال،فرش بافی، هنرهای چوب و.... حضور دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به منظور توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی بومی کشور و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می شود.
 
عبدلی با تاکید بر اینکه این غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار داده شده است، ادامه داد: هزینه های رفت و آمد و اقامت یک نفرنیز در این مدت به صورت رایگان بوده است.
 
نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌های کشور از 10 تا 20 تیر ماه در محل تالار شهر کیش برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید