جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری همایش «معماری و هنر» در حوزه هنری

خبر

برگزاری همایش «معماری و هنر» در حوزه هنری

مرکز معماری حوزه هنری همایش «معماری و هنر» را با حضور استادان بزرگ معماری روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه 1391 با حضور رییس حوزه هنری و استادانی همچون امیر محمدخوانی و عبدالحسین نقره کار برگزار می‌کند.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | nike sb prod high tower price

ایلنا: مرکز معماری حوزه هنری همایش «معماری و هنر» را با حضور امیر محمدخوانی و عبد الحسین نقره کار برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز معماری حوزه هنری؛ همایش «معماری و هنر» با حضور محسن مومنی شریف -رییس حوزه هنری- و امیرمحمدخوانی، عبدالحسین نقره با هدف توجه به معماری از سوی نهادهای فرهنگی هنری به عنوان ابتدایی‌ترین هنر‌ها و در عین حال یکی از شاخص‌ترین هنرهای هویت‌ساز ایران برگزار می‌شود.

در این همایش که با حضور اساتید نخبه معماری و شهرسازی برگزار می‌گردد موضوع معماری ایرانی اسلامی با توجه به شکوه و زیبایی معماری ایران، به ویژه در دوران اسلامی بررسی خواهد شد.

همچنین مرکز معماری حوزه هنری به عنوان اولین متولی فرهنگی هنری معماری برخی فعالیت‌های پیش رو در این مرکز را اعلام و از علاقه مندان به فعالیت در برنامه‌های این مرکز ثبت نام به عمل می‌آورد.

همایش معماری و هنر روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزارمی شود و شرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت در همایش دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۴۸۷۸۶۶، ۶۶۹۷۸۶۳۵ مرکز معماری حوزه هنری تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه