پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تمام نسخه‌‌های خطي كتابخانه دانشگاه تهران اسكن مي‌شوند

خبر

تمام نسخه‌‌های خطي كتابخانه دانشگاه تهران اسكن مي‌شوند

مدیر بخش نسخ خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران از اتمام کار اسکن تمام نسخه‌های خطی این کتابخانه تا هفته آینده خبر داد.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike shoes with zoomx black friday night

مدیر بخش نسخ خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران درباره وضعیت نسخ خطی این کتابخانه به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: 17 هزار نسخه خطی در این کتابخانه وجود دارد و با توجه به بخش  مرمت بسیار خوب ما در این کتابخانه، تمام نسخه‌های خطی وضعیت مطلوبی دارند.

سوسن اصیلی از اسکن تمام نسخه‌های خطی این کتابخانه تا هفته آینده خبر داد و گفت: در یک بازه زمانی 2 ساله این کار را انجام دادیم و پس از پایان اسکن نسخ، از طریق درگاه کنسرسیوم محتوای ملی امکان دسترسی به این نسخ فراهم می‌شود.

اصیلی ادامه داد: افراد همچنین با مراجعه به این کتابخانه می‌توانند به اسکن نسخ خطی دسترسی داشته باشند.

مدیر بخش نسخ خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران درباره اسکن کردن اسناد این کتابخانه نیز افزود: 80 درصد کار اسکن اسناد نیز انجام شده است و به‌زودی به پایان می‌رسد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه جدیدی به کتابخانه افزوده شده است، گفت: ما این کار را به کتابخانه ملی واگذار کردیم و در صورت اهدای نسخ خطی ممکن است کتابی به این مجموعه اضافه شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه