جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس برگزار می شود؛ - بررسی وضعیت تاریخی و حقوقی جزایر سه گانه در خلیج فارس

خبر

همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس برگزار می شود؛ - بررسی وضعیت تاریخی و حقوقی جزایر سه گانه در خلیج فارس

همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس نشست " بررسی وضعیت تاریخی و حقوقی جزایر سه گانه در خلیج فارس" در فرهنگ سرای شفق برگزار می شود.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Men’s shoes

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای شفق، این نشست به همت کانون تاریخ فرهنگ سرای شفق چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سرای‌کتاب این فرهنگ سرا برگزار خواهد شد.
جغرافیای خلیج فارس، نقش خلیج فارس در منطقه، آشنایی با جزایر ایرانی تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی، نقش و موقعیت این جزایر در منطقه، ادعاهای مطرح شده از سوی اعراب در خصوص جزایر سه گانه و علل آن و نقش استراتژیک این جزایر در موقعیت کنونی، موضوعاتی هستند که کارشناس برنامه در این نشست به بررسی آنها می پردازد.

گفتنی است در خلیج فارس، نزدیک به ۱۳۰ جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد که درباره حاکمیت بر بعضی از آنها، بین کشورهای کرانه اش اتفاق نظر وجود ندارد. یکی از پر هیاهوترین مسائل، مربوط به ادعاهای امارات متحده عربی نسبت به جزایر ایرانی تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی می باشد. چندی پیش نیز وزیر امور خارجه این کشور بار دیگر بحث مالکیت این جزایر را مطرح نمود که با پاسخ صریح و قاطعه کشورمان مواجه شد.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌ ۸۸۵۵۴۰۱۹ تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید