پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نمایشگاه نقاشی کودکان حامی محک

خبر

نمایشگاه نقاشی کودکان حامی محک

محک و ترویج اندیشه والای کمک به هم نوع در میان کودکان
محک در کنار حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان، اهمیت بسیاری برای اندیشه والای کمک به هم‌نوع در جامعه و همچنین در میان کودکان قائل است و باور دارد، آشنا کردن آنان با فرهنگ کمک به هم‌نوع اقدامی زیر بنایی در فرهنگ‌سازی امور خیریه است.
از جمله اقدامات محک برای تحقق این هدف برگزاری برنامه‌هایی با محوریت کودکان است، تا ضمن آشنایی نمودن آنها با محک و فراهم کردن لحظاتی شاد برایشان، آنان را به کمک به دوستان کوچک خود تشویق کند.

 

نمایشگاه نقاشی کودکان حامی محک 
در راستای اهداف فوق ششمین نمایشگاه هنر آموزان کودک و نوجوانِ (6 تا 16 سال) تارا بهبهانی، با عنوان «سال نو، فکر نو» 31 فرودین تا اول اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در محک برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه کودکان حامی محک، آثاری را به نمایش می‌گذارند که از فکری تازه و خلاق برخوردار است. تارا بهبهانی درباره ویژگی‌های نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای، تنوع فکر و ایده نسل جدید هنرمندان کودک و نوجوان است و نقاشان این نمایشگاه با عشق و علاقه آثار خود را به کودکان متبلا به سرطان هدیه کرده‌اند.

شما یاوران عزیز با حضور در این نمایشگاه می‌توانید، نوع‌دوستی و خلاقیت را در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه‌راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید