جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر حرفهای شهرام ناظری درباره کشتی و تختی

خبر

حرفهای شهرام ناظری درباره کشتی و تختی

استاد آواز ایران با ابراز خوشحالی از حضور در هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز جهان پهلوان تختی گفت: ورزشکاران ما باید تختی را الگوی خود قرار دهند و مانند او دستگیر محرومان باشند.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | Grailify - nike roshe run gpx premium sz 13 girls High OG Ochreous Chill UNC - nike sb gato white gold black women youtube 2016

شهرام ناظری در حاشیه حضور در مراسم هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز جهان پهلوان تختی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره حضور در این مراسم و اجرای برنامه اظهار کرد: برای چندمین مرتبه است که به پاس احترام بسیاری که برای مرحوم جهان پهلوان تختی و همچنین رشته پرطرفدار کشتی قائلم در مراسم زادروز تختی که به عنوان روز ملی کشتی نیز نام گرفته حضور پیدا کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.

استاد آواز ایران تختی را نماد پهلوانی و جوانمردی در سرزمین کهن ایران دانست و گفت: ورزش ایران باید از داشتن بزرگمردی چون تختی به خود ببالد و احساس غرور کند چرا که تختی نه تنها در ورزش موفق بود و بارها دل مردم را شاد کرد بلکه در برخورد با مردم نیز بسیار فروتن بود و از هیچ کمکی به محرومان دریغ نمی‌کرد. ورزشکاران ما نیز باید مانند او دستگیر محرومان باشند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران ایران باید از جهان پهلوان تختی و نحوه رفتار و زندگی او الگو بگیرند و همانند تختی با مردم رفتار کنند تا بتوانند جای خود را به معنای واقعی در دل مردم باز کنند.

ناظری در پایان بار دیگر از حضور در میان اهالی کشتی و پیشکسوتان و افتخار آفرینان این رشته ورزشی ابراز خوشحالی کرد و گفت: همانطور که بارها در مراسم گرامیداشت تختی حضور پیدا کرده‌ام در آینده نیز این کار را انجام خواهم داد و به اجرای برنامه خواهم پرداخت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه