پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پیکر سیمین بهبهانی جمعه تشییع می‌شود

خبر

پیکر سیمین بهبهانی جمعه تشییع می‌شود

پیکر سیمین بهبهانی شاعر غزلسرا که امروز از دنیا رفت، روز جمعه 31 مرداد تشییع خواهد شد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | LacollesurloupShops - Nike Dunk Low Disrupt 2 "Malachite" - black purple jordan 13 , 001 - DH4402

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتشار خبر درگذشت سیمین بهبهانی در بامداد امروز سه‌شنبه 28 امرداد 1393، تعداد زیادی از شاعران و مخاطبان اشعار سیمین بهبهانی برای دیدار با خانواده وی به خانه این شاعر رفته‌اند.

در حال حاضر نیز رفت و آمد به این خانه ادامه دارد و بعد از هماهنگی‌هایی که از طرف بازماندگان و خانواده این شاعر فقید انجام گرفته، قرار بر این شده تا مراسم تشییع جنازه سیمین بهبهانی روز جمعه 31 مرداد از مقابل منزل وی صورت بگیرد.

طبق برخی از قرارهای گذاشته شده، پیکر بهبهانی یا در جوار امام‌زاده طاهر و یا در جوار مزار بی‌بی‌سکینه دفن خواهد شد. آشنایان و اقوام بهبهانی در حال حاضر مشغول تهیه و تدارک قرار مراسم یادبود وی هستند.


سیمین خلیلی معروف به سیمین بهبهانی فرزند عباس خلیلی (شاعر و نویسنده و مدیر روزنامه اقدام) بود.

او سال‌ها در آموزش و پرورش با سمت دبیری کار کرد و در ۱۳۴۸ به عضویت شورای شعر و موسیقی در آمد.

از آثار منتشر شده بهبهانی می‌توان به سه‌تار شکسته، جای پا، چلچراغ، مرمر، رستاخیز، خطی ز سرعت و از آتش،  دشت ارژن،  آن مرد، مرد همراهم، کاغذین‌جامه، کولی و نامه و عشق، عاشق‌تر از همیشه بخوان، با قلب خود چه خریدم؟ و یک دریچه آزادی اشاره کرد.

دوباره می سازمت وطن(سیمین بهبهانی)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید