پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر «بوف کور» با حضور «هوشنگ مرادی کرمانی» و «پرویز شهبازی» نقد می شود

خبر

«بوف کور» با حضور «هوشنگ مرادی کرمانی» و «پرویز شهبازی» نقد می شود

بوف کور اثر ماندگار صادق هدایت به کارگردانی کیومرث درمبخش امروز 7 بهمن ماه در سینماتک خانه هنرمندان به روی پرده می رود و پس از آن مورد نقد می شود.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

خبرگزاری میراث فرهنگی- گروه فرهنگ و هنر- بوف کور اثر ماندگار صادق هدایت به کارگردانی کیومرث درمبخش امروز 7 بهمن ماه در سینماتک خانه هنرمندان به روی پرده می رود و پس از آن مورد نقد می شود.
 
به گزارش CHN، بیست و دومین برنامه سینما تک خانه هنرمندان ایران به نقد نمایش فیلم بوف کور نوشته صادق هدایت و ساخته کیومرث درمبخش اختصاص دارد.این فیلم که امروز ساعت 17 عصر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید با حضور "هوشنگ مرادی کرمانی "، "حسین سناپور"، "پرویز شهبازی"، و "احمد طالبی نژاد" نقد می شود.
 
این فیلم 55 دقیقه ای در سال 53 شمسی بر پایه رمان بوف کور صادق هدایت ساخته شده و پرویز فنی زاده در آن نقش راوی را ایفا کرده است.
 
علاقمندان برای تماشای این فیلم و نقد می توانند با عضویت در سینما تک خانه هنرمندان ایران امروز ساعت 17 با حضور در تالار استاد ناصری حاضر شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه