شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست گردشگری قلعه لک‌لک را دیده‌اید؟

گردشگری

قلعه لک‌لک را دیده‌اید؟

بخشدار زنجانرود گفت: کاروانسرای نیک‎پی و قلعه لک ‎لک در روستای شکورچی، جاذبه‌هایی هستند که متاسفانه مغفول مانده و افراد کمی از وجود این اماکن آگاه هستند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

مجتبی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خاطرنشان کرد: جاذبه‎های گردشگری می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین منبع درآمدزایی هر منطقه‌ای به ‌شمار آید. در بخش زنجانرود جاذبه‌های بکری همچون معدن چهرآباد که محل کاووش مردان نمکی است و بند تفریحی عندآبادعلیا وجود دارد. تاکنون سرمایه‌گذاری چندانی برای شناساندن این اماکن به مردم نشده و اگر کاری نیز شده در حد محدود انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شترسواری در روستا قره اوغلانلو که به ‌صورت سالانه برگزار می‌شود، گفت: قطعاً با کمی برنامه‌ریزی و نگاه اقتصادی به چنین ظرفیت‌هایی می‌توان مناطقی همچون زنجانرود را توسعه داد. حمایت‌ها و همکاری‌های بخش خصوصی در زمینه‌ توسعه‌ گردشگری می‌تواند مفید و موثر باشد.

نوری ادامه داد: باید با ایجاد فضای لازم با قابلیت‌ها و ساز و کارهای اثر بخش و متناسب با ویژگی‌های زندگی روستایی جنبه‌های مختلف زندگی این قشر را در معرض دید عموم قرار داد تا بتوان در زمینه گردشگری و جذب توریست پیشرفت کرد.

وی، راه‌کارهای مناسب برای جذب توریست و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای شناساندن ابعاد مختلف زندگی روستاییان را ضروری دانست و یادآور شد: ظرفیت‌هایی وجود دارد که بی‌توجهی به آن هزینه‌های زیادی در پی دارد.

به گزارش ایسنا، روستای شکورچی واقع در بخش زنجانرود در 90 کیلومتری غرب زنجان قرار دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید