جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر موزه ملک برای دومین سال متوالی موزه برتر شد

موزه ملک برای دومین سال متوالی موزه برتر شد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، کمیته ملی موزه ها ی ایران (ایکوم)، موزه ملک را برای دومین سال پیاپی به عنوان موزه برتر کشور معرفی کرد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | nike air max heritage hybrid cars parts list , Sneaker News / Release Info

در مراسمی که عصر روز یکشنبه مورخ 31/2/91 از طرف کمیته ملی موزه ها ی ایران (ایکوم) به مناسب روز جهانی موزه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، موزه های ایران در 8 حوزه عمرانی، توسعه مدیریت، گردآوری، حفاظت و مرمت و مستندنگاری، آموزش، بازدید، معرفی و شعار سال (موزه و خاطره) به رقابت با یکدیگر پرداختند.
موزه ملک در 6 حوزه توسعه مدیریت، گردآوری، حفاظت و مرمت و مستندنگاری، آموزش، معذفی و شعار سال کاندیدای برترین موزه شد که در این میان در 4 حوزه توسعه مدیریت، حفاظت و مرمت و مستندنگاری، آموزش و معرفی رتبه نخست و در حوزه شعار موزه و خاطره رتبه دوم را کسب کرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک با هدف گسترش خدمات به مراجعان خود و تحقق اهداف فرهنگی آستان قدس رضوی و اجرای نیات واقف تلاش میکند. کسب چنین موقعیت هایی در حوزه های تخصصی، یادآور فرصت هایی است که در آینده پیش روی کتابخانه و موزه ملی ملک به عنوان نخستین موزه وقفی کشور قرار خواهد گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید