پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر بیانیه رسانه‌های مجازی استان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی نودشه

بیانیه رسانه‌های مجازی استان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی نودشه

در پی اقدام اخیر گروهک تروریستی پژاک در شهر نودشه و شهادت چهار تن از سپاهیان مدافع آب و خاک کشور، ما به عنوان بخشی از رسانه‌های مجازی و فعال استان کرمانشاه، ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی، از مسئولان کشور خواستار پیگیری ملی و بین‌المللی موضوع از راه‌های گوناگون هستیم؛ ضمن آنکه از هر عمل پیشگیرانه و پاسخ مناسب دولت ایران در قبال تروریسم هدایت شده پشتیبانی می‌کنیم.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Media Maratón Alicante 2022 - Carreras populares , IicfShops

ما به عنوان بخشی از افکار عمومی استان کرمانشاه به صراحت اعلام می‌کنیم، صداهایی که به نام خواسته‌های مردم غرب کشور از سوی گروههای معدود زبانی و با بلندگوی بیگانه، و گاه با خشونت و اعمال تروریستی هدایت و منتشر می‌شود، هیچ سنخیت و همراهی با خواسته‌ها و نیازهای این خطه از کشور عزیزمان ایران ندارد.

شایان توجه است که مسئولان اقلیم کردستان عراق را در قبال عملکرد این گروه خشونت طلب و تروریستی، بی تقصیر نمی‌دانیم و از آنها می خواهیم به استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران احترام بگذارند و در قبال حضور چنین جریاناتی در منطقه یادشده تجدید نظر کنند. اقلیم کردستان باید به حسن همجواری با کشورمان پایبند بوده و سابقه تاریخی و معاصر دوستی ملت و دولت ایران را با مردم کردستان عراق، در دشوارترین دوران تاریخی‌شان، زیر ستم و سلطه صدام فراموش نکنند.
بدون شک برآورده شدن بخش بزرگی از این انتظار بحق ملت و دولت ایران و همچنین برقراری و استمرار دوستی و مودت دوجانبه در گرو همراهی همکاران اهل قلم و روزنامه نگاران فعال و مسئول در اقلیم کردستان است که با پرسشگری، نوشتن و گفتن هم به تعمیق روابط حسنه کمک کنند و هم زمینه‌های حضور جریانات مخالفت دوستی فیمابین را کاهش دهند.

در پایان به عنوان بخشی از حافظان مجازی استقلال کشور به تمام جان برکفان میهن که با هدیه تمام وجود خود، از وجب به وجب  خاک کشور دفاع می کنند،  درود می فرستیم و در قبال  شهیدان و ایثارگران ایران اسلامی سر تعظیم فرو آورده و به خانواده و بازماندگانشان تبریک و تسلیت می گوییم.


چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و یک
جمعی از رسانه‌های مجازی استان کرمانشاه


فهرست امضاکنندگان بیانیه:
کرمانشاه پرس
کرمانشاه نیوز
روزنیوز
فانوس آنلاین
لک پرس
غرب پرس
ریجاب نیوز
کرمانشاه پست
قصر نیوز
استان پنجم
اندیشه اسلام آباد
قرمیسین
اسلام آباد پرس
اندیشه ما
سپیدار اسلام آبادغرب
امین کرمانشاه
حلوان نیوز
غرب خبر
مهاجر غرب
اخبارات سرپلذهاب
طاق وسان نیوز
صداقت نیوز کرمانشاه
صاعقه نیوز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید