سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها انجمن‌ها تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ترویج زبان و ادب فارسی

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ترویج زبان و ادب فارسی

مهلت ارسال مقاله به هفتمین همایش «ترویج زبان و ادب فارسی» ایران تمدید شد.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | JORDAN BRAND

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیرخانه‌ی هفتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران اعلام کرد، مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله‌ها به این همایش تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برگه‌ی ثبت نام و چکیده‌ی مقاله‌ها را تا آخر اردیبهشت‌‌ماه ارسال کنند، همچنین مهلت ارسال اصل مقاله تا روز بیستم خردادماه اعلام شده است. یک ماه بعد هم نتایج اعلام و از نویسندگان مقاله‌‌های پذیرفته‌شده در همایش دعوت می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برگه‌ی ثبت نام، چکیده و اصل مقاله را از طریق رایانامه به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا از طریق لوح فشرده به نشانی دبیرخانه‌ی همایش: تهران، بزرگراه شهید چمران، روبه‌روی دانشگاه امام صادق (ع)، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده‌ی ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، گروه زبان و ادبیات فارسی ارسال کنند.

انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران، هفتمین همایش سراسری خود را از 15 تا 17 شهریورماه 1391 در تهران برگزار می‌کند.

اهداف همایش به این شرح اعلام شده است: آشنایی با پژوهش‌های جدید در گستره‌ی زبان و ادب فارسی، گفت‌وگو و تبادل نظر شرکت‌کنندگان در عرصه‌های پژوهشی زبان و ادب فارسی، تشویق پژوهشگران جوان به گسترش و ژرف‌اندیشی در پژوهش‌های علمی، توجه به زبان فارسی به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم وحدت ملی و یکپارچگی ایران اسلامی.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید