یادداشت ۲۳۴۸ / جهش تولید  یا باد هوا؟!

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۸
جهش تولید یا باد هوا ؟!

نخستین گام در سال " جهش تولید ‌‌" با تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش ساعت کار در هفته به ۴۰ ساعت و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ، عملی شد .
بدین سان ، آشکار شد که جمهوری اسلامی ، جهش تولید را با جهش " بیعاری و بیکاری " ، عوضی گرفته است .
در این راستا ، امسال کشور به گونه‌ی عملی از ۱۵ اسفند ماه تا بیست و چندم فروردین تعطیل بود .
روز یک‌شنبه چهارم فروردین ماه ، برای روشن کردن ادعای شهرداری که خانه‌ی مرا ، محل یک شرکت مهندسی و در نتیجه اداری اعلام کرده بود ، همراه یک تن از دوستان ، به شهرداری مربوط در میدان کلانتری یوسف آباد مراجعه کردم . شهرداری " سوت و کور " بود . در بخش مربوط به نوسازی ، تنها یک کارمند وجود داشت . مورد را با ایشان مطرح کردم و گفتم دلیل شما چیست ؟ گفتند ماموری گزارش داده است که ممکن است درست باشد یا نه ! پرسیدم چه باید کرد ؟
از آن‌جا که در این جا ، همه مجرم اند مگر برائت خود را ثابت کنند ، گفتند ما از اداره دارایی مربوط استعلام می‌کنیم ! اما نامه را شما باید به دارایی ببرید و پاسخش را بیاورید و سپس مراجعه کنید تا بازرسان همراه شما با حضور در محل ، بررسی کنند !
گفتم گرچه در همه‌ی جای جهان ، دلیل با شاکی است ؛ اما با درک این‌که کجا زندگی می‌کنیم و مردم نوکر دولت و دستگاه‌های دولتی‌اند ، لطف کنید نامه را بدهید ببرم .
پاسخ ایشان در سال جهش تولید ، جالب بود ! گفتند شما بیست و پنجم مراجعه کنید . مدیرکل نیست تا امضا کند ؟!
در شاهنامه با " اکوان دیو " آشنا می‌شویم . اکوان دیو ، همه‌ی خواسته‌ها را برعکس عملی می‌کرد .
در جمهوری اسلامی چندسالی است که بر سال‌ها نام می‌گذارند و درست ، برعکس عمل‌می‌کنند !
سال جهش تولید اعلام می‌کنند و بر تعطیلی و بیعاری و بیکاری می‌افزایند . اعلام مبارزه با تورم می‌کنند و دلار را به ۷۰ هزار تومان می‌رسانند و ...
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

یادداشت ۲۳۴۷ /  پسر " ننر  "(امریکا ) تنبیه شد

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۷
پسر " نُنُر " ( آمریکا ) تنبیه شد

داشت عباس‌قلی‌خان پسری / پسر بی‌ادب و بی‌هنری
هرچه می‌دادند ، می‌گفت کم است / مادرش مات که این چه شکم است ؟ (ایرج میرزا )

بامداد امروز ، سرانجام پسر نُنُر آمریکا ، با انبوه پهباد و موشک‌های سپاه پاسداران و با پشتیبانی ارتش ، برای نخستین بار پس از ایجاد این غده‌ی سرطانی بر پهنه‌ی فلسطین ، تنبیه شد !
پیروز باشیم
پاینده ایران
یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

یادداشت ۲۳۴۶ / ۲۸ سال خرابکاری ؟!

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۶
۲۸ سال خرابکاری ؟!

۲۸ سال خرابکاری از زبان یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی :
🔺محمدرضا باهنر: ۹۰ درصد داوطلبان مجلس نه وظایف نمایندگان مجلس را می دانند و نه امکانات کشور را .
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در نشستِ
« وحدت برای تحول » :

🔺انتظار و امید داریم هر چه ما در این ۲۸ سال خرابکاری کردیم دوستان در مجلس دوازدهم نواقص کار را جبران کنند .

۲۸ سال خرابکاری کرده‌اند و اکنون از کسانی که ۹۰ درصدشان خویشکاری ( وظیفه ) خود را نمی‌دانند و امکانات کشور را نمی‌شناسند ، انتظار دارند که کارها را درست کنند ؟!
زهی خیال باطل ! تنها راه رهایی ، سالارمندی مردم است یعنی برپایی نظاماتی که در آن مردم فرمان برانند و دولت اطاعت کند .
شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

بیانیه حزب پان  ایرانیست ، به انگیزه ی روز ملی انرژی هسته ای

پاینده ایران
بیانیه حزب‌ پان‌ایرانیست ، به انگیزه‌ی روزملی انرژی هسته‌ای
داشتن جنگ‌افزار هسته‌ای ، حق مقدس ملت ایران است .
" فتوا " را بشکنید !

اگر ملت ایران دارای زرادخانه‌ی هسته‌ای بود ، هرگز حکومت ددمنش اسرائیل ، جرات نمی‌کرد که دست به نسل‌کشی مردم غزه بزند و برای کشاندن پای آمریکا
به جنگ ، کنسولگری جمهوری اسلامی را در دمشق مورد هدف قرار دهد ، یا آمریکا سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت برساند !
اگر ایران دارای زرادخانه‌ی هسته‌ای بود ، هرگز رهبر بداندیشِ حزب کمونیست چین ، به خود اجازه نمی‌داد که سه جزیره‌ی ایرانی را پیشکش شیخکان خلیخ فارس نماید و هم چنین پوتین رهبر بدکنش روسیه نیز جرات تکرار این کار را نمی‌یافت ؟
اگر ایران دارای زرادخانه‌ی هسته‌ای بود ، هرگز عردوغان ، با یاری صهیونیست‌ها ، اندیشه‌ی لشگرآرایی در قفقاز و یورش حکومت باکو به ارمنستان و نیز ایجاد شاهراه تورانی - ناتو را از پشت مرزهای ما ، به خود نمی‌داد !
دست از این فتوا بردارید و بیش از این از رسیدن ایران به جایگاه بلند خود در جهان ، سنگ‌اندازی و مانع تراشی نکنید .
در شگفتیم که چرا مجلس خبرگان به وظیفه‌ی خود در این زمینه ، اقدام نمی‌کند ؟!
پاینده ایران
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
دفتر مرکزی حزب پان‌ایرانیست
(هیات اجرایی / هاج )

یاداشت ۲۳۴۵  / ازز آزاد !

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۵
ارز آزاد !

رییس کل بانک مرکزی در سخنان خود در سیمای جمهوری اسلامی ، به این نکته اشاره کردند که ارز آزاد ، برای تامین ارز برای واردات قاچاق است !
اگر این مساله حقیقت دارد که تا حد زیادی حقیقت دارد ، چرا به جای مبارزه‌ی نا موفق با قاچاق ، این بازار را نمی‌بندید؟
بازار آزاد ارز، تنها برای قاچاق نیست ؛ بلکه در اثر "کارنابلدی" گروه اقتصادی دولت که پیشینه‌ی تحصیلی آن گواه " نابلدی " آنان است ، کار را به جایی رسانیده‌اند که خانواده‌ها در مسافرت نیز " دلار " با خود می‌برند !
نمونه‌ی آن : پیدا شدن ارز و زر به ارزش ۲ میلیارد تومان وسیله‌ی یک زباله‌گرد در شهرستان الیگودرز است که خانواده‌ای از مسافران نوروزی ، اشتباهی به سطل زباله انداخته بودند .
البته از آغاز ، دولت‌های برخاسته ازانقلاب اسلامی ، با گران کردن بهای ارز و کاهش ارزش پول ملی ، چرخ دولت را چرخانده ‌اند .
از این رو ، مردم بر این باوراند که در گرانی دلار و کاهش ارزش پول ملی ، دولت به گونه‌ای دخالت دارد ؛ گاه مانند پس از پذیرش قطع‌نامه‌ی آتش‌بس و فروریختن ۵۰ درصدی بهای دلار و در بیش‌تر مواقع ، با دادن نشانه‌های غلط و یا با دخالت مستقیم .
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

÷2

یادداشت ۲۳۴۴ / فهرست کالاهای  صهیونیستی  چه شد ؟!

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۴
فهرست کالاهای صهیونیستی چه شد ؟!

با آغازِ توفان اقصی و تحریم کالاهای ساخت اسرائیل یا با سرمایه‌گذاری رژیم صهیونیستی در کشورهای گوناگون از جمله آمریکا و اروپا ، دولت جمهوری اسلامی هم به فکر تحریم این کالاها افتاد .
کار گروه‌ تشکیل شد و البته نشست‌ها برگزار شد و چندماه پیش گفتند که بر سر چند قلم اختلاف وجود دارد و به زودی سیاهه ( فهرست ) این کالاها اعلام خواهد شد ؟!
شش‌ماه از توفان گذشته و بیش از ۳۰ هزارتن در غزه کشته شده‌اند و غزه به تل خاکی بدل شده است ؛ اما جمهوری اسلامی هنوز این کارِ کوچک را انجام نداده است !؟ً
کوکاکولا را که نمی‌شود در فهرست تحریم‌ها قرار داد ؛ زیرا در مشهد مقدس تولید می‌شود و در حکم " شرابا طهورا"ست و نستله هم به طور حتم ، شریکی در ایران دارد که از " ما بهتران " است و صد البته ، به آن‌هم نمی‌توان دست زد و بقیه کالاهای صهیونیستی هم دلایل خودشان را دارند که سیاهه‌ی آن‌ها اعلام نمی‌شود .
فرق فروش نفت به رژیم صهیونیستی و مصرف کالاهای صیهونیستی چیست ؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

یادداشت ۲۳۴۳ /  دزدی  سنگ گور !

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۳
دزدی سنگ گور !

در بهشت‌زهرا چند سنگ‌گور گران قیمت برزیلی را دزدیده‌اند . اما با شگفتی دیدم که پس از گذشت بیش از ۵۰ سال، سنگ گورِ خلیل ملکی را از زیرزمین مسجد فیروزآبادی شهر ری دزدیده‌اند ؟!
البته برخلاف دزدی سنگِ‌گور در بهشت ‌زهرا که جنبه‌ی مالی دارد ، به نظر می‌رسد ، دزدی سنگ‌گور خلیل ملکی ، دزدی داخلی است و جنبه‌ی سیاسی دارد .
خلیل ملکی ، چندین سال از عمرش ، در زندان رضاشاه گذشت و چندسال نیز تبعید بود .
پس از کودتای انگلیسی - آمریکایی ۲۸ امرداد ، خلیل ملکی ، بارها زندانی شد و سال‌ها پیش از انقلاب ۲۲ بهمن ، درگذشت .
راستی را شرم آور نیست که از زیر زمین مسجد ، سنگِ گور مردی که سال‌هاست چشم از جهان بسته ، می‌دزدند ؟!
بازماندگان به کجا شکایت برند ؟
به دادگستری که دو معاون قوه‌ی قضائیه به جرم تحصیل مال نامشروع خود و فرزندانشان متهم و محکوم شده‌اند ؟ و رییس قوه قضائیه برای این که نتوانسته خویش‌کاری ( وظیفه ) خود را انجام دهد از مردم پوزش‌خواهی می‌کند ؟!
یا به اداره‌ها که رییس‌جمهور می‌گوید : " مبادا بشنوم روابط ناسالم ، جای روابط سالم را گرفته باشد و ادارات ، رشوه می‌گیرند یا فساد نفوذ کرده است "
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

یادداشت ۲۳۴۲ / حفره های اطلاعاتی ؟!

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۲
حفره‌‌های اطلاعاتی؟ً!

سپردن کارهای مهم کشور به آخوندها ، مشکل‌های بسیاری به بار آورده است . اگر از ریاست جمهوری و قوه‌ی قضائیه بگذریم ، بیش‌ترین زیان به کشور ، در اثر سپردن کار اطلاعات کشور به آخوندهاست که در حقیقت به معنای بازگذاشتن دست بیگانگان در امور اطلاعات و حفاظت‌اطلاعات ایران است !
به ویژه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل ، هرکاری را که اراده می‌کنند ، انجام می‌دهند : از ترور دانشمندان هسته‌ای در درون خاک کشور و پخش فیلم ترور شهید فخری زاده ، ترور سپهبد شهید سلیمانی تا ترور فرماندهان سپاه قدس به کرات در سوریه و لبنان و حمله‌ی هوایی اخیر به کنسولگری ایران در دمشق ؛ ایجاد بلوا و آشوب در کشور ، هر زمان که اراده می‌کنند ؟!
قتل عام در کرمان ، دوبار کشتار در شاه‌چراغِ شیراز ، قتل و کشتار در مجلس شورای اسلامی و رژه ارتش در اهواز و ...
همه‌ی حفره‌های اطلاعاتی کشور ، در اثر سپردن کار وزارت اطلاعات به آخوندهاست و حتا ریاست دادگاه نظامی نیز در دست آخوندهاست !
پاسخ‌گوی این همه خون‌های ریخته شده و شهیدان در اثر ریاست آخوندها بر دستگاه‌های اطلاعاتی کشور کیست ؟!
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

یادداشت ۲۳۴۱/ آلت فعل

پاینده ایران
یادداشت ۲۳۴۱
آلت فعل ؟!
سید حسن تقی‌زاده وزیر وقت دارایی ، در باره‌ی تمدید ۶۰ ساله‌ی قرارداد دارسی از سوی رضاشاه در سال ۱۳۱۲ خورشیدی [ ۱۹۳۲ میلادی ] که تنها ۳۰ سال از عمر آن قرارداد باقی‌مانده بود ، در دوره‌ی چهاردهم مجلس شورای ملی گفت : " من آلت فعل بودم " .
پس از گذشت سال‌های سال از گفته‌ی سید حسن تقی‌زاده ، حسن روحانی رییس جمهور پیشین ، برای رفع اتهام از خود و این که تنها آلت فعل بوده ، می‌گوید : " من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با مقام معظم رهبری ، چک کردم " .
یعنی در همه‌ی موارد از جمله ، تن در دادن به برجام بدفرجام ، ایستاد کردن " مسکن مهر ‌" که فاجعه گورخوابی ، چادرخوابی ، کانکس‌خوابی ، خودرو خوابی و مشکلات بسیاری که برای بخش بزرگی از مردم ما میهن ما در نتجه‌ی کمبود مسکن و گرانی سرسام‌آور آن به ارمغان آورده است و نیز تورم ، گرانی ، بی‌ارزش شدنِ روزانه‌ی پول ملی ، غارت و چپاول و .... ، نتیجه‌ی " آلت فعل " بودن‌ِ مسئولان است !
اما چرا آلت فعل‌ها را منموع‌التصویر و ممنوع‌الگفتار می‌کنند و مرجعی نیست یا جرات نمی‌کند که از فاعل ، باز خواست کند !؟
آدینه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - هوشنگ طالع

hotale@

بیان نامه ی حزب پان ایرانیست / بحرین از استان چهاردهم تا۔۔۔

پاینده ایران
بیان‌نامه‌ی حزب پان‌ایرانیست
بحرین ، از استان چهاردهم تا ...
ننگ و نفرت بر تجزیه‌گران بحرین

روز ۹ فروردین ۱۳۴۹ ، روز سیاه تاریخ ایران است . در این روز ، محمدرضاشاه پهلوی ، به دنبال تجزیه‌ی شهرستان فیروزه ، تن به خیانت خفت‌بارِ تجزیه‌ی بحرین داد

روز ۹ فروردین ۱۳۴۹ ، فراگشت شوم تجزیه‌ی بحرین از ایران با نشست فوق‌العاده مجلس شورای ملی ، آغاز
گردید .
اما پایداری گروه پارلمانی پان‌ایرانیست و استیضاح دولت مجری اوامر ملوکانه ، نگذاشت که محمدرضا شاه و هیات فاسد حاکمه ، به گونه‌ی قانونی ، بحرین را از ایران جدا کنند .
بر پایه‌ی قانون اساسی مشروطیت و متمم آن ، حدود ‌‌و ثغور کشور غیر قابل تغییر است ، مگر به حکم قانون . و چنان‌که اشاره شد ، با پایمردی گروه پارلمانی پان‌ایرانیست ، قانونی در مورد جدایی بحرین به تصویب مجاس شورای ملی نرسیده است .
از این رو ، برپایه‌ی قانون اساسی مشروطیت و متمم آن ، هنوربحربن ، استانی از استان‌های ایران است .
اما در جریان تجزیه‌ی بحرین ، سکوت مراجع عالم تشییع ، بسیار پرسش‌برانگیز است ؟! چرا مراجع در حالی که قرار بود اکثریت مردم بحرین که از آیین تشییع پیروی می‌کردند و می‌کنند ، زیر سلطه‌ی گروهی اقلیت مهاجر پیرو اهل سنت متمایل به وهاییت قرار گیرند ، سکوت اختیار کردند؟!
جمهوری اسلامی بداند که بحرین بر پایه‌ی قوانین اساسی مشروطیت ، هنوز بخشی از ایران است و عدم اقدام برای بازگرداندن آن خیانت به تمامیت ارضی ایران می باشد .
پاینده ایران
۹ فروردین ماه ۱۴۰۳
دفتر مرکزی حزب پان‌ایرانیست
( هیات اجرایی / هاج )